Szerződés nyelve: Magyar
Elérhetőségek:
E-mail: info@sefekasztala.hu
Telefon: +36207798756
Webshop-ban elérhető termékek köre
Ajánlat kérése egyedi méretre (csomagolóanyag)
Terméktípusok:
Csomagolóanyagok: vákuumtasakok, tálcák,habzsák
Catering
Cukrászat
Molekuláris gasztronómia
Öko vendéglátás
Konyhai gépek
Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) dokumentum tartalmazza a sefekasztala.hu weboldalon (a továbbiakban: Honlap) történő vásárlás és rendelés feltételeit. Továbbá az ÁFSZ a MonoCatering Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató) és a szolgáltató által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).
Az Ügyfél a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.
Jelen ÁSZF alapján létrejött szerződéseknek nem képezi tartalmát, a Szolgáltató és az Ügyfél között, a korábbi üzleti kapcsolatukban kialakult szokás és gyakorlat. A jelen ÁSZF és a Honlapon elérhető tájékoztatók valamint egyéb információk a Szolgáltató és az Ügyfél közötti szerződés teljes tartalmát magában foglalják.
A Honlapon leadott megrendelés nem írásban, hanem ráutaló magatartással tett jognyilatkozatnak minősül, így a Vásárló és a Szolgáltató közötti elektronikus úton kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat Szolgáltató nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető.
Az ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan ektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a séfekasztala.hu weboldalon található elektronikus áruházon keresztül történik A Honlapon történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ektv.) szabályozza, azzal, hogy a jelen ÁSZF-el mellőzésre kerülnek az Ektv. 5. § (2) bekezdés c) pontjában és a 6. § (1)-(2) bekezdéseiben foglaltak.
A szerződés nyelve magyar.
Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.
Szolgáltató adatai:
MonoCatering Kft.
2640
Szendehely
Jókai utca 16
Adószám: 23545447-2-12
Cégjegyzékszám: 12-09-007621
Budapest Bank: 10103719-09149600-01003003
A szerződéskötés technikai lépései:
A vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon. A webshop-ban regisztráció nélkül tájékozódhat, de a megrendeléshez regisztráció szükséges. A szolgáltatást bárki jogosult igénybe venni, amennyiben a weboldalon érvényesen és sikeresen regisztrálja magát, továbbá magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.
Regisztráció menete
A webshop-ban a rendelési folyamat elindításakor lehet kezdeményezni a regisztrációt, illetve már meglévő vásárlóink az elérhetőségeinken is kezdeményezhetik a webshop regisztrációjukat.
A regisztrációkor felhasználó nevet és e-mail címet kell megadni. Felhasználónévnél szóköz használata megengedett. Az írásjelek közül csak a pont, a kötőjel, és az aláhúzás használható. Javasoljuk, hogy a megrendelő vállalkozás/cég/intézmény/szervezet nevét válassza felhasználónévként.
Fontos, hogy a regisztrációnál érvényes e-mail címet adjon meg, ellenőrizze annak pontosságát.
A Regisztráció gombra kattintva a regisztrációs folyamat során a megadott e-mail címre automatikusan generált e-mailt küld a rendszer, amelyben egy egyszeri belépéshez használt linket talál. A linkre kattintva élesítheti regisztrációját, adhat meg további adatokat és állíthatja be jelszavát.
A továbbiakban a már regisztrált felhasználónévvel és jelszóval bármikor beléphet webshop rendelés folyamán, illetve az alábbi közvetlen linken:
Saját adatlapját szerkesztheti, valamint rendeléseit is megtekintheti.
Amennyiben elfelejtette jelszavát, úgy a belépési oldalon az Elfelejtett jelszó gombra kattintva új jelszót igényelhet. Ebben az esetben a rendszer automatikusan generált e-mailt küld, ami egyszeri belépési linket tartalmaz. Arra kattintva a regisztrációs felületen új jelszót tud beállítani.
A megrendelések feldolgozása
Amennyiben a rendelés leadása a nyitva tartási időn kívül történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor.
Rendelés menete
A megvásárolni kívánt terméknél válassza ki a mennyiséget illetve ahol szerepel, a standard méretet, majd kattintson a Kosárba gombra
Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, a Webshop-ra kattintva tovább válogathat.
Amennyiben befejezte a válogatást, a Kosár ikonra, vagy az aktuális oldal tetején megjelenő zöld sávban található „kosárba” szóra kattintva megtekintheti a kosár tartalmát. Szükség esetén eltávolíthatja a felesleges tételt, valamint módosíthat a mennyiségen. Módosítás esetén a Kosár frissítése gombra kattintva aktualizálja az adatokat.
Amennyiben a kosárban a kívánt termékek és mennyiségek szerepelnek, a Fizetés gombra kattintva ennél a pontnál be kell jelentkeznie korábban létrehozott fiókjával vagy új regisztrációt kérni.
A rendelés leadásához még az alábbi adatokat szükséges megadnia:
Számlázási név és cím
Szállítási név és cím, vagy ha megegyezik a számlázási adatokkal, bepipálni azt
Adószám
Kapcsolattartó neve és elérhetőségei
A következő lépésnél az átvétel módját kell kiválasztania. Kiszállítás választása esetén a kiszállítási díjtáblázat alapján, csomagolóanyag rendelésnél a rendelt termék súlya szerint kalkulált szállítási díj szerepel.
A következő lépésnél a rendelési összesítőt találja, valamint itt választhatja ki a fizetési módot. Banki átutalás választása esetén az utaláshoz szükséges adatok jelennek meg. Utánvétel választása esetén a vonatkozó kiszállítási díjak és a kiszállítási feltétel jelenik meg.
Amennyiben megfelelő a megrendelés, a Rendelés elküldése gombra kattintva befejezheti a rendelést.
A rendelés elküldését követően a képernyőn megjelenik a rendelési sorszáma, valamint egy link, ahol bejelentkezés után is bármikor megnézheti leadott rendeléseit. Ezzel párhuzamosan a regisztrált e-mail címre visszaigazoló emailt kap, amelyben szintén megtalálja a rendelési és szállítási információkat.
Ajánlatkérési folyamat
Amennyiben a választott csomagolóanyag esetében egyedi méretet szeretne, úgy a termék adatlapjánál a kosárba helyezés helyett kattintson az „Ajánlatkérés egyedi méretre” szövegre. Ebben az esetben az ajánlatkérő űrlapra jut, amelyet kitöltés után a Beküldés gombra kattintva juttathat el hozzánk. Az ajánlatkérés alapján munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot, illetve elegendő információ esetén megküldik ajánlatukat.
Átvétel módja
A megrendelési folyamat során a rendelés meneténél megadottak szerint választhatja ki az átvételi módot.
Jelenleg az alábbi lehetőségek közül választhat:
Telephelyen történő átvétel: Ebben az esetben a nyitva tartási időben vagy szükség esetén egyedi egyeztetett időpontban a rendeléskor megjelölt telephelyen veszi át a terméket. Ebben az esetben szállítási díj nem merül fel, az elszállítás a megrendelő feladata.
Kiszállítással: A megrendelt terméket szállítási díj fejében a megadott szállítási címre szállítjuk. A délelőtt beérkezett megrendeléseket másnap kiszállítjuk. 12:00 után érkező megrendelések 2 napon belül kerülnek kiszállításra.
Fizetési mód
A megrendelés során választhatja ki a fizetési módot. Jelenleg az alábbi fizetési módok közül választhat:
Banki átutalással a Barion online fizetési rendszeren keresztül, vagy az ÁSZF üzemeltetői adatoknál megjelölt számlaszámra történő előre utalás. Ebben az esetben a rendelés sorszámát az átutalás közleményében szíveskedjék feltüntetni.
Fontos! A beérkezett megrendeléseket feldolgozzuk. Jóváhagyás esetén újabb e-mailt küldünk, amelyben az utalási információkat ismételten megtalálja. Amennyiben a megrendelést bármilyen oknál fogva nem vagy részben, illetve módosítással tudjuk teljesíteni, úgy munkatársunk a megadott kapcsolattartói elérhetőségeken ezt jelzi. Ezért tehát kérjük, hogy várja meg visszajelzésünket a jóváhagyásról vagy munkatársunk jelentkezését egyeztetés miatt, mielőtt elutalná a díjat.
Utánvéttel. Utánvétes rendelés esetén a díj a termék átvételekor fizetendő. Értelem szerűen utánvéttel történő fizetésre kiszállítás kérése esetén van lehetőség.
Készpénzzel, készpénzes számla ellenében budapesti és szendehelyi telephelyünkön.
Számla átvétele
Amennyiben kiszállítást kér, a számlát a kiszállított csomagban találja. Telephelyünkön történő átvételkor a számlát személyesen adjuk át.
Szállítási díjak
Amennyiben kiszállítást kér, úgy az alábbi díjakat számítjuk fel:
Kiszállítási díj: Budapest területén minimum 1000 db. vákuumtasak rendelése esetén a szállítás ingyenes
Budapest határán kívüli szállítás esetén a célhelyszíntől függő egyedi szállítási díjat kalkulálunk.
Adatkezelés
A webáruház használata során a Szolgáltató a részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára. Kivételt képez ez alól a megrendelt termékek szállítását végző futárszolgálat, amely részére csak a szállítás teljesítéséhez szükséges adatokat – úgy mint kapcsolattartó neve és telefonszáma- adja át.
A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a Szolgáltató kizárólag jogilag hitelesen indokolt és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngésző beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben vagy egyáltalán nem használhatóak.